Drama Gempur Wira lakonan Niezam Zaidi dan Azar Azmi

Gempur Wira drama bersiri ketenteraan ini disiarkan di RTM TV1 pada setiap hari Isnin hingga Jumaat jam 3:05 petang. Merupakan terbitan syarikat Teknik Jaya Global Sdn Bhd dan diarahkan oleh Fairuz Loy.

drama gempur wira rtm

Para Pelakon

Niezam Zaidi, Azar Azmi, Hafiz Nolan, Tunku Hanis, Derick Yi Fan, 2 Kool, Idris Mat Diah.

Episod 1 Episod 2 Episod 3 Episod 4 Episod 5
Episod 6 Episod 7 Episod 8

Sinopsis Drama Gempur Wira

Kisah kehidupan mahasiswa Universiti Pertahanan Malaysia yang mengikuti kursus ketenteraan berhadapan dengan pelbagai kesukaran untuk memikul tanggungjawap sebagai wira negara.

Gambar Pelakon





+ comments + 5 comments

25 July 2018 at 05:57

Admin.. nak tanya episod yang lain tak update ke.. nak tengaok episod2 lain jugak.. :)

25 July 2018 at 06:53

Hai min...pls continue to dwnload this drama....

31 July 2018 at 00:17

Aaah... nak tgk episod yg lain juga

31 July 2018 at 11:00

Pelik kan Knp di tv1 stop episod atau dh hbis citer ni, mcm tergantung je

6 August 2018 at 19:47

dah abs ke cerita ni?? macam tergantung je

Post a Comment

 
Sejak 2009 - Kepala Bergetar